Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Selasa, 2 Disember 2014

Nak tak kulit cantik??? jom ber masker. sekali seminggu je

 petang semua.... tgh wat pe tu? kije ke? hii kita kije gak.. tapi dari rumah je la... :D ho disempena nak galakkan kawan2 saya ni berjimat.. jom kita grab vitamin e dan vitamin c twin pak... nak nak nak? super special tau.. buy 2 less 5 %.

haa... kita upload dulu testimoni nya... kikiki bukan wat masker je... tapi makan sekali la yer... vitamin c, vitamin e, alfalfa , ESP, collagen powder dan vivix mmg ramai pengguna shaklee tepek kat muka selain makan....

ada banyak masker boleh buat..

1. masker esp + yogurt
2. masker ESP + yogurt + putih telur
3. masker ESP + yogurt + vita c
4. masker ESP + yogurt + vita e
5. masker ESP + air
6. masker vita c + air
7. masker ESp + vita c + collagen powder + air
8. masker ESP + Vita C + air
9. masker alfalfa + air

dah dapat kan??? ok. so hari ni perasan ada 2 bijik jerawat kat bawah kulit... lom kuar lg... soni masa utk vita c... pas tu nak kulit gebu skit.. sbb lately ni culas sgt makan vitamin... jom kita tepek2...


sediakan bahan-bahan

sebiji vita c

potong dua... saya guna pisau plastik ikea je. guna setengah sahaja... sebelah lg tu simpan la. boleh guna esok esok :D

hancurkan dengan sudu.. sekali tekan dah hancur

tada... vita c dah hancur

masukkan dalam bekas

sesudu teh ESP.. tp saya guna sudu biasa je

masukkan dalam bekas vita c td

tambah air sikit sikit

bahan lengkap

gaulkan sehingga jadi pes..

sedia untuk di tepek

cuci muka dulu deh

tepek dah.... agak likat sikit ni..


dah siap 30 minit... seeloknya dlm masa 30 minit tu kita berehat la ye...

dah siap.. cuci muka... boleh juga wat rawatan urutan dgn berus gigi...  
Salam Sayang,

Mama FaizFarisFarah

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*

 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

1 ulasan:

  1. haa... kita upload dulu testimoni nya... kikiki bukan wat masker je... tapi makan sekali la yer... vitamin c, vitamin e, alfalfa , ESP, collagen powder dan vivix mmg ramai pengguna shaklee tepek kat muka selain makan....

    ada banyak masker boleh buat..

    1. masker esp + yogurt

    2. masker ESP + yogurt + putih telur

    3. masker ESP + yogurt + vita c

    4. masker ESP + yogurt + vita e

    5. masker ESP + air

    6. masker vita c + air

    7. masker ESp + vita c + collagen powder + air

    8. masker ESP + Vita C + air

    9. masker alfalfa + air

    dah dapat kan??? ok. so hari ni perasan ada 2 bijik jerawat kat bawah kulit... lom kuar lg... soni masa utk vita c... pas tu nak kulit gebu skit.. sbb lately ni culas sgt makan vitamin... jom kita tepek2...

    BalasPadam