Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Selasa, 23 Disember 2014

Eh.. vitamin e lagi. testimoni

 ha.. yg ni amalkan set 3m.. dan vitamin E. mmg terbaik!!


"Salam semua,

Hari ni rasa nak senyum2 kambing je.. Kenapa?sebab tadi suami cakap 'eh, betulla kan. Muka bb mcm dah nampak vibrant (berseri2) dan makin cerah..kesan bb ambil vitamin shaklee la tu..'.....
Hehehe..sy baru sebulan guna..ambil set menyusu 3m dan vit e..sejak ambil set 3m, dah boleh simpan stok ebm..kalau dulu,kais pagi makan pagi,kais petang mkn ptang. Xdpt pun simpan stok. Dan lagi,bonus laa ni kulit makin ada perubahan.hihi..
X sabar nak tunggu 3 bulan. Mcmna nanti perubahannya. 

P/s : segan la nak letak2 pic jd testimoni. Xpasal2 jd femes pla sbb muka jd iklan..kekeke"




 ha.. jangan tak tau plak apa kelebihan vitamin e ni... dok share sangat testimoni.. kita tgk sekilas pandang kelebihannya



 RM301 sehingga 30 / 12/ 2014
  • 2botol vitamin e
  • keahlian
  • pos


Salam Sayang,
Mama FaizFarisFarah

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan