Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Selasa, 21 Oktober 2014

Set penjagaan Wajah Enfuselle dan Nutriwhite

 assalamualaikum... so hari ni terkezut ngan mesej dari digi terus terang mata..

sebenarnya dah beberapa minggu surf pasal set penjagaan wajah kat FB. teringin nak pakai set macam2.. sebab ada macam2 kat FB kan.. adess la. tapi bila riki2 harganya tak la murah sangat... lebih kurang je harga ngan set Enfuselle atau nutriwhite dari shaklee... lagipun iklan pasal testimoni wajah gebas gebus saya fobia skit sejak adanya camera 360.. senang2 je nak jadi kulit gebu  gebass...

jadinya macam2 la brand yg dok teringin nak pakai... tapi banyak set lebih kurang sama je... ada 2 krim siang dan krim malam yg putih dan  kuning tu..erm... takut pun ada.. tak tau diorang nyer produk tu rebranding je ke atau apa... ada ke ujian klinikal macam shaklee... orang kata shaklee mahal.. tapi bila saya pm seller.. mak aih harga set diorg tu pun boleh tahan sama mahal cam shaklee...

saya sebelum ni biasa mmg pakai pencuci muka je.. yg lain2 tak pakai. kalau rasa rajin pakai la bb cream simply ct. tak rajin mmg gitu je la muka saya ni... so dah menginjak umur lagi 2 tahun nak 35.. rasanya nak kena la jaga skit.. kulit dah menua. kolagen tak makan sebab menyusu....so timbul kesedaran nak jaga skit muka... jadi rasanya saya cukup ngan bershaklee je la.. yg penting mmg ramai yang rasi ngan set shaklee ni. dan juga paling penting shaklee ni selamat, semulajadi dan melalui pelbagai ujian klinikal... sebab tu saya yakin ngan shaklee....

so apa set yang shaklee ada?

 Terdapat 2 pilihan iaitu Nutriwhite dan Enfuselle.

APA PERBEZAAN NUTRIWHITE DAN ENFUSELLE?

Nutriwhite lebih sesuai untuk kulit yang normal dan tidak mempunyai masalah jerawat yang serius. Keseluruhannya ia lebih berfungsi kepada rawatan mencerah / meratakan ton kulit. 

Manakala Set Enfuselle pula sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak, terlalu kering dan sensitif. Set Enfuselle mempunyai 2 kategori iaitu:
normal to dry skin
normal to oily skin

 
APA KANDUNGAN SET NUTRIWHITE DAN ENFUSELLE?

Terdapat 7 produk dalam rangkaian set NUTRIWHITE:

 
  • Ultimate Protection Whitening Lotion SPF15
  • Overnight Renewal Whitening Lotion SPF15
  • Gentle Deep Foaming Cleanser
  • Soothing Radiance Whitening Softener
  • Gentle Action Makeup Remover
  • Daily Defense Whitening Essence
  • Spot Whitening Treatment
Manakala, bagi rangkaian ENFUSELLE, 2 kategori set mempunyai:

Kategori 1: Normal to dry skin

 
  • Hydrating Cleansing Lotion
  • Hydrating Toner
  • Hydrating Moisturizer
  • Eye Treatment

Kategori 2: Normal to oily skin

  • Purifying Cleansing Toner
  • Purifying Toner
  • Balancing Moisturizer
  • Eye Treatmen
 ini adalah keseluruhan set enfuselle dan juga nutriwhite... kalau nak budget.. kita ambil yg wajib je la.. hihi nanti saya update kegunaan setiap item.. set asas.. dan juga testimoni yg melotops giteww...


Salam Sayang,
Mama FaizFarisFarah

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan