Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Jumaat, 12 September 2014

DIET GAGAL sebab tak mampu kawal NAFSU MAKAN?? jom kita SELESAIKAN!

ini lah masalah rata2 kita yang nak turunkan berat badan kan...

apa pun produk yang kita ambil mesti ada 3 syarat ni :-
1) kurangkan makan
2) minum sekurang2nya 1 liter utk setiap berat 25kg
3) buat senaman walaupun ringan

jangan cakap kat saya ada produk yang tak perlukan 3 syarat di atas. memang banyak iklan bunyi

" turun 10 kg tanpa berlapar" -- sebab produk tersebut akan membuatkan kita tak makan... atau kenyang dan buka semua orang akan rasa kekanyangan itu.

" turun 15 kg walaupun makan nasi" -- ye makan nasi tapi setiap hidangan perlu dikurangkan kepada separuh atau 1/3 utk memastikan kita berjaya.

apa yang penting, kita perlu betul2 setkan minda kita yang kita ingin kurangkan makan... kena bgtau pada diri kita " aku tak boleh makan banyak.. kalau makan banyak nanti tambah gemuk!!"

 tapi saya memang suka makan banyak... <-- kalau ini masalah anda, saya syorkan anda ambil PHYTOCOL -ST shaklee. ini adalah produk shaklee yang terbaru. sangat sesuai menangani masalah kolestrol dalam darah... dan apa yang best bila kita ambil phytocol st ini sebelum makan.. ia membuatkan kita cepat kenyang... kunyahla dengan perlahan dan kemungkinan besar anda akan berhenti sebelum hidangan anda habis... :)

bagi saya mengamalkan phytocol tak rugi apa2 pun sbb selain mengurangkan selera makan.. ia akan menghapuskan kolestrol jahat dalam darah.,.. dan inilah yg paling penting sekali...

nak cuba phytocol st? saya dah.. anda bila lagi... jom pm saya.


Salam Sayang,

 Mama FaizFarisFarah

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*

Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan