Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Ahad, 24 Ogos 2014

SAKIT URAT SAKIT TULANG SAKIT LUTUT

Haaa... sapa ada masalah ni. Sila angguk2 ye. Kikikiki.
Saya yg umur 33tahun ni pun dah lama ada sakit lutut, sakit badan, tak lena tidur... tu lah... sebabnya susu mmg tak hadap la... nak minum susu dlm kotak je.. mak aih mahal tu... khasiat pun belum tentu ada lg. 
Tp disebabkan saya ni menyusukan anak kena la jaga kalsium dln badan.. sbb saya nak anak saya cukup kalsium, supaya gugi kuat, tulang kuat, mama pun tak sakit lutut. .. jadi penyelesaian utk saya ialah telan ostematrix sebelum tdur...
Apa yg saya dpt? Huhuhu bukan setakat sakit lutut je yg hilang.... saya gunakan indikator : kalau lutut saya berbunyi klak kluk klak kluk. .. maksudnya kalsium kurang... so jgn miss ostematrix la.. tambah minum susu lagi: tp mmg susah la nak jumpa hari yg minum susu tu hehehehe.
☆ tiada bunyi lutut atau sakit lutut
☆ esok pagi sgt lawas.. senang nak membuang
☆ tidur yg lena
☆ tak de sakit badan
☆ tak de rasa flat slps balik kerja. Cergas je
☆ tak de kejang betis dah....
Best sgt dgn ostematrix.  Tp naj bgtau jugak yg saya amalkan set kesihatan optimum juga. Vitamin asas utk badan
♡ Vitalea
♡ vita c
♡ b complex
#ShakleeEffectOog
www.anakkuwiraku.com
Salam sayang
Mama Faizfarisfarah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan