Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Ahad, 15 Jun 2014

AKU KURUS MANA ADA KOLESTROL! BETUL KE??? DAH CHECK?

ehem... jgn terasa ye.  dulu ( semua citer dulu2 chett ) memang selalu orang cakap kolestrol tinggi ni selalunya orang gemuk punya masalah.. banyak lemak, banyak kolestrol, gula tinggi, semua orang gemuk...

hakikatnya... org yang kencing manis, akan jadi kurus...
orang gemuk mmg ada banyak lemak.. tu sebab la gemuk..
tapi kolestrol bukan masalah orang gemuk je... sebenarnya selalu diperhatikan org kurus yang ada masalah kolestrol tinggi bila check darah.

bak kata kawan saya.. org gemuk simpan lemak, orang kurus simpan kolestrol dalam darah... sebab ramai kawan2 saya yang kurus tapi ada tahap kolestrol yg tinggi, yg badan berisi kolestrol normal.
tapi tak tau lah.. tak de wat kajian plak.. hehheh

so citer pasal kolestrol ni sebab nak kenalkan produk baru shaklee... PHYTOCOL-ST


INI lah wajah phytocol-st shaklee... ada 120 biji dalamnya...

Apakah kelebihan utama atau manfaat utama phytocol-ST ni?
  • membantu penghalang penyerapan kolestrol dalam darah
  • merendahkan paras kolestrol LDL (kolestrol jahat)
Apakah Phytocol-ST ni?
  • dibuat dengan campuran phytosterols yang biasa didapati secara semulajadi jadi tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin
  • menyediakan 2000mg phytosterols tumbuhan yg diperlukan setiap hari
  • phytosterol tumbuhan ni telah terbukti secara klinikal lebih daripada 80 kajian untuk menurunkan kolestro LDL
  • membekalkan 100% nilai phytosterols harian sepertimana yang disyorkan oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH)
  • tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan
Siapa yang perlu amalkan Phytocol-ST?
  • mereka yang mempunyai paras kolestrol yang tinggu dan sukar utk diturunkan
  • mereka yang ingin mengawal paras kolestrol dalam badan
  • orang yang suka makanan berlemak
Bagaimana phytocol-st bertindak?
  • struktur phytosterols sama seperti kolestrol. 
  • phytosterols akan bersaing dan mengalahkan kolestrol dalam usus kecil.
  • phytosterols akan diserap masuk ke dalam darah dan kolestrol akan menjadi tinja dan disingkirkan.
  • mengambil banyak phytosterols akan menyebabkan lebih banyak kolestrol jahat tidak dapat masuk ke dalam darah dan paras kolestrol LDL akan menjadi rendah
So nanti saya akan update lagi berkaitan dengan Phytosterol dan kolestrol LDL.

Salam sayang,

Mama FaizFarisFarah

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan