Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Rabu, 14 Mei 2014

Yang terbaik untuk anak. Jangan menyesal sudah.... :D

 Assalamualaikum... morning semua.. ops pagi ni mencuri masa buat kerja rumah... take 10 minutes jap.. nak update blog. saya masih cuba men "tune" kan diri utk berjaga malam tapi masih belum upaya. :( very sad and annoyed.

tak pe biarkan kisah itu berlalu.. hehhee hari ni nak cerita pasal mealshake.. bukan apa, mealshake memang sangat baik utk anak2.. lengkap semua nutrisi yang diperlukan oleh kesayangan kita tu. kalau dia jenis tak selera makan, picky eater memang sangat bagus kita bg mealshake.. ia akan membuka selera anak kita. sama juga yang anak2 sembelit, nak ke toilet sampai nangis2, fobia nak poo poo pun ada. bagi la mealshake kat diorang.. kesian tau.. insya Allah mealshake sangat membantu.

jom kita tengok fakta tentang mealshake. 7 sebab kenapa kita perlu beri mealshake pada anak2.
  1. Mealshake kaya degan PROTEIN yang membantu menyihatkan sel-sel. protein penting utk pertumbuhan sel dan pembaikan sel. build and repair.
  2. Mealshake mengandungi vitamin A,C,E zink, selenium(sebagai anti oksida).
  3. Mealshake mengandungi vitamin B kompleks lengkap, zat besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat.
  4. Mealshake mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses pembesaran.
  5. Mealshake lengkap 24 jenis VITAMIN & MINERAL yang diperlukan oleh badan.
  6. Mealshake kaya dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut.
  7. Mealshake adalah minuman multivitamin perasa vanila yang lengkap, tanpa pewarna dan gula tiruan.
alhamdulillah. Jangan kata yg obes tak leh amik mealshake ye.. bukan. yg obes pun boleh amik sebab utk betulkan fungsi badan. dan juga bagus sebab ada serat larut tu...  jangan lepaskan peluang menikmati harga shaklee bulan ni.. buy 6 free 1. jadi ahli lagi banyak penjimatan tau! pm saya utk info lanjut

oh ya!! bukan anak2 je ye boleh makan mealshake ni.. malahan ibu2.. bapa2.. atuk2.. nenek2.. gadis2 dan jejaka2 semua boleh amik mealshake.. rasa sedap sangat vanila dia.

Salam sayang..
mama faizfarisfarah

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan