Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Sabtu, 17 Mei 2014

Musim-musim demam ni.. wajib beri pada anak saya!

 Assalamualaikum..

so sempena kembalinya stok Vita c Chewable ni boleh la saya nak sembang2 skit pasal supplement ni. Vita c Chewable ni selalu saya akan beri setiap hari utk anak2 saya disamping omega guard dan juga mealshake dlm susu. lagi2 kalau musim demam selsema biasanya saya akan bg extra dos supaya tahap kesihatan anak-anak saya sentiasa baik.

alhamdulillah ianya berkesan terhadap anak-anak.. cuma lately ni stok chewable habis, so sgt merisaukan bila stok kt rumah pun habis juga.. so anak2 bergantung pada omega dan mealshake je la.
alhamdulillah lega bila chewable vita c ni dah ada stok balik..

jom la grab utk anak-anak kita. actually yg bukan anak2 pun boleh makan.. tak de masalah. dlm botol tu ada 90 biji.

Manfaat Vitamin C dalam Chewable Vita C Shaklee 

- Memelihara kandungan antioksidan semulajadi dalam tubuh
- Antioksidan penting dalam melindungi sel kulit daripada rosak dan melambatkan penuaan
- Chewable Vitamin C Shaklee menguatkan tulang, gigi dan gusi yang sihat
- Meningkatkan sistem imun tubuh
- Sangat sesuai untuk orang sukar atau tidak suka makan pil atau tablet
- Rasa oren semulajadinya sangat selamat untuk kanak-kanak dan orang dewasan
- Tidak mengandungi sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan
- Tabletnya lebih kecil dari SR Vitamin C Shaklee jadi mudah untuk makan atau telan
- 1 biji Chewable Vita C Shaklee bersamaan 1/2 biji oren iaitu bersamaan 100mg
- Manfaat Vitamin C Sangat bagus untuk menjaga kecantikan kulit dan awet muda

Yang Best Bila Makan Chewable Vita C Shaklee

- Rasa Chewabe Vita C tak pahit dan masam macam SR Vitamin C shaklee
- Boleh buka sebotol demi sebotol untuk menjaga KESEGARAN vitamin
- Boleh makan ikut pilihan masa sendiri (contoh 3 biji lepas sarapan, 2 biji lepas makan 
  malam)
- Boleh kongsi dengan anak-anak berusia empat tahun dan ke atas  juga ^__^




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan