Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Sabtu, 26 April 2014

Ostematrix.. kini sudah jadi WAJIB

 Ye wajib bagi saya... sejak mengandung dan menyusukan raudhah.. rasanya oste sangat memikat... ia sangat best sebab mengurangkan rasa lenguh badan saya, melancarkan pembuangan dan jugak menghilangkan bunyi tulang lutut saya bergesel.. huhu. actually masa mengandung tu doktor bagi juga kalsium.. tapi saya tak makan la.. sebab dah amik ostematrix.. jadi ada en suami yg tolong habiskan semua kalsium yg belambak2 tu.. sebab apa, saya makan kalsium yg doktor bagi tu tak de perubahan pun... so bila amik oste baru rasa elok.. sebab tu la tak makan yg doktor bagi.
ni la buah hati saya!!!

Dan alkisah juga... suami amik AJHT sebab sakit lutut... sakit lutut hilang tapi rasa tegang plak otot kaki.. bila amik AJHT dengan ostematrix alhamdulillah kaki dah tak sakit.. so skrg amik AJHT bila perlu je la.. :D

Ada plak customer yg amik AJHT so sama jugak tambah ostematrix lepas tu... pas tu kakak tu tanya, ostematrix ni utk kuruskan badan ke?  erk.. tak de la kak.. cuma ia melancarkan pembuangan jer... 

info ringkas tentang kalsium:
  • kalsium penting utk pembentukan tulang dan gigi yg kuat
  • fungsi saraf yang baik (rasa gelisah, rasa sesemut atau kebas)
  • fungsi otot yang baik (kekejangan) seperti merawat kekejangan waktu malam
  • proses pembekuan darah
  • kajian terkini mendapati kalsium membantu menghalang berlakunya tekanan darah tinggi.
sini sedikit sebanyak saya kongsikan tentang ostematrix Shaklee sesuai untuk :

1. Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya dan wanita yang pernah melahirkan anak.
2. Mereka yang mempunyai masalah kekangan pengambilan bahan2 tenusu seperti susu.
3. Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.
4. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
5. Sakit kepala yang teruk dan berhari2.
6. Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
7. Mereka yang mempunyai masalah pecah2 di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.
8. Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.
9. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan