Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Khamis, 27 Mac 2014

SET ASAS pun dah meriahkan hasil susu badan..

Ok.. hari ni kita mengupdate testimoni.. lama tak update.. so hari ni ini testimoni pengamal set penyusuan.. actually dia amik set asas iaitu Vita Lea + Vita C + B complex + ESP. ini memang basic vitamin yg patutnya kita amalkan.. saya pun amalkan set asas ni jer buat masa sekarang.. heheh tak tau la esok mungkin berubah. Jom kita tengok apa kata testimoni ni..

 "Gaize..gaize..
Walaupun dgn ESP sahaja blh dpt 2botol dgn mudah Alhamdulillah, tp mmg seriously kalau ambil bersama VitaLea, Bcomplex dan VitaC mmg hasilnya lebih lumayan. 12oz gittew.. belum tambah alfalfa dgn ostematrix kan.. (adik beradik set 3M). Betullah, pengambilan supplement utk bantu completekan nutrisi diet ibu sangat2 crucial bagi memastikan kemeriahan air susu ibu. -Feeling teruja. 
"

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*
 Jannah || Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak || MALAYSIA & INDONESIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan