Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Selasa, 1 Oktober 2013

ESP menyuburkan... SAYA INGIN HAMIL.

Lagi pasal ingin hamil..

saya teringat dulu masa anak pertama dan anak yg ketiga ni. saya mengalami masalah sukar hamil. hampir 2 tahun berikhtiar baru dikurniakan cahaya mata yg pertama, sama juga utk cahaya mata yg ke 3 ni.

Jadi memang bab kesuburan ni macam2 dah saya cuba. masa anak yang pertama saya refer kepada doc pakar yg sehingga sekarang pun saya bersalin dengan beliau. Anak pertama berjaya selepas saya mencuba ubat clomid yg berharga hampir rm100 pada tahun 2006. hanya utk 5 hari makan saja. huhuhu dan saya mencuba hampir 3 bulan dan akhirnya berjaya. Anak yang ketiga saya cuba juga clomid tp beli kt klinik biasa dan harganya pun murah je.. tp tak berjaya walau berbulan2 saya mencubanya. sehinggalah saya jumpa shaklee dan amalkan vit shaklee. alhamdulillah berjaya pregnant.

Dalam blog ni saya selalu tekankan GLA, Omega dan B complex... tapi kali ni nak cerita paal ESP dengan kesuburan. Untuk set kesuburan kita boleh amik ESP untuk mendapat hasil sebagai mana makan ubat clomid yg saya cerita kat atas tu.



Macam mana pulak?
Macam ni... seperti yang kita tau, dalam ESP ada isoflavones. Isoflavones ni mempunyai fungsi yang sama dengan ubat clomid tu. tapi yang bestnya, ESP adalah bahan semulajadi, ia organik. Jd cara kedua-dua bahan ini berfungsi ialah dengan menghalang hormon estrogen. bila estrogen ni terhalang maka ia akan menyebabkan badan kita menghassilkan hormon FSH. hormon FSH ni sangat perlu untuk merangsang folikel. Bila estrogen dihalang, badan akan cuba hasilkan lebih banyak estrogen. Dengan banyaknyer estrogen, ini akan merangsang satu lagi hormon iaitu LH. Inilah hormon yang penting utk merangsang ovulasi. Sebab tu kekadang ada orang yg amik clomid ada lebih dari sebiji telur yg berjaya diovulasi....


oleh yg demikian, pendek kata... minum ESP supaya kita dapat hasilkan ovum atau telur yang baik. Ini sangat baik utk mereka yang kitaran haid tak tetap dan ada masalah dengan penghasilan ovum.

heheh... ilmu baru untuk kita semua... ok saya wanita "WHY".. huhu semua nak tau kenapa mcm tu???

Jannah Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Ipoh, Perak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan