Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Rabu, 1 Mei 2013

Angin tak mau keluar? Aduh sakitnya!!!

Angin dalam badan. Pernah tak alami masalah tu, terasa badan dicucuk-cucuk. sakitnyer dan sangat tak selesa. Saya memang tak suka. Dulu sebelum mengandung saya memang ada masalah angin dalam rahim. Sakitnya lebih sakit dari senggugut dan tak kira masa. masa tu macam-macam ikhtiar saya buat tapi tak berkesan. Dan saya pun masih belum lg berkenalan rapat dengan Shaklee. hehehe kalau tak, dari dulu lg saya dah tau cam mana nak buang angin.

Alkisahnya kawan saya ni tanya berkenaan dengan Garlic. Katanya nak amik garlic utk buang angin. Tapi garlic Shaklee lebih kepada meningkatkan imuniti badan. Ye la kita pun selalu dengar kan... bawang putih memang bagus untuk buang angin. Pada ketika itu, saya syorkan PEPPERMINT GINGER yang memang khas utk buang angin dalam badan. Tapi dengar perkataan peppermint rasa macam bertambah angin plak pada dia. So bila dia nampak mcm kurang minat, saya pun syorkan dia pegi mengurut dengan sorang kakak ni yg saya pun memang suka mengurut dengan dia, lega angin semua keluar dari badan. Makakawan saya ni pun pegilah mengurut dan memang ada banyak angin dalam badan dia.
 


balik dari mengurut tu la dia bersetuju untuk ambil Peppermint Ginger untuk tujuan buang angin. Alhamdulillah testimoni dari kawan saya ni.
" lepas makan peppermint ginger ni memang sendawa je, keluar semua angin. atas bawah asyik keluar angin je"
patut la masa tanya kekawan shaklee pasal peppermint ginger, diorang syorkan makan peppermint ginger bila rasa badan sakit angin jer.... sbb mmg letih keluarkan angin. tapi kalau rasa memang rasa sangat puas kalau dapat keluarkan angin.

Dan sebenarnya PEPPERMINT GINGER ni sangat sesuai untuk wanita mengandung yang kuat mabuk atau alahan. Biasanya sakit kepala, mual, nak muntah tu disebabkan angin dalam badan, jd ambil la Peppermint Ginger untuk buang angin sekali gus mengurangkan alahan atau mabuk...

Saya pun sekarang dah mula ambil peppermint ginger seminggu 1-2 kali. sebab saya tak boleh lewat makan, maka mula angin dan tak sedap badan.

Cara untuk makan peppermint ginger ni, boleh direct telan je. atau paling disyorkan kita larutkan dalam air suam untuk dijadikan minuman yang menyegarkan. boleh tambah alfalfa sekali untuk lebih power. atau boleh buat Teh peppermint ginger dengan larutkan tablet peppermint ginger dalam air teh kosong... sangat best!!!! cubalah anda pasti puas hati.





Peppermint ginger ni pada saya sangat penting ada stok sebotol kat rumah. Ia nya sangat berbaloi dengan harga, keberkesanan dan khasiatnya. Tambahan pula ianya dari bahan semulajadi bukan kimia. Lagipun kita tak tau bila2 perut kita meragam atau urat saraf kita diserang angin...  Anda suka, saya laaagi suka. :D

Nak daptkan Harga Hebat Produk Shaklee? Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
ID : 877171
sms@ whatsapp : 0195701403
email: jannahshoppe@gmail.com
FB : Nur Maawa
Page FB: Pretty Raudhah (Vitamin)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan