Nak Dapat Harga BEST? Jom jadi ahli dengan saya

Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
shaklee ID : 877171,
sms whatsapp : 0195701403
Fb : Nur Maawa
Page Fb: Pretty Raudhah (Vitamin)

Isnin, 18 Mac 2013

KENAPA supplement TAK BERI kesan pada saya??

 Assalamualaikum.

kekadang kita terfikir, kenapa la saya ni susah sangat nak dapat effect orang lain bila makan supplement. adakah semua supplement tu menipu je, cakap hebat tapi hampeh....
eh eh eh jangan cakap cam tu ye dear... sebab orang lain makan supplement dappat hasil yang memberangsangkan. kenapa kita tak dpt?

ada banyak sebabnya. supplement adalah makanan tambahan, so kalau ia diproses oleh badan dan diserap dengan baik, baru ia akan menunjukkkan hasil dan tindak balas yang baik juga. kalau ia tak mampu diproses dan tak mampu diserap, maka kita hanya membazirkan wang dan tak dpt hasilnya. jika kita tergolong dalam golongan yg tak dapat hasil adakah akan selama2nya kita redha? " Biar la malas nak makan supplement, tak jadi apa pun"!!

kita sebenarnya perlu mengenali diri kita. Kebiasaan yang saya jumpa, rata-rata yang mempunyai masalah supplement tak memberi kesan ada salah satu masalah yang berikut:-
  • ada masalah pembuangan air besar
  • kurang minum air
  • makan supplement on off sekejap makan, sekejap berenti
  • makan semua supplement sebelum tdo
  • makan tidak mengikut aturan
  • pengamal kopi, teh, air bergas yg tegar. 
  • makan supplement dengan air kopi, teh dan air bergas.
2 point yang pertama adalah masalah kebanyakan orang.

masalah pembuangan air besar 

kurang ke tandas, atau kita panggil sembelit. seminggu 2-3 kali saja, kurang nassib baik sekali saja membuang segala isi perut. atau pun jika ke tandas tapi tidak puas, terasa masih ada sisa dalam perut dan usus. Hal ini tak boleh kita ambil sambil lewa, banyak masalah yg akan timbul. kita akan mengalami masalah angin dalam badan yang menyebabkan urat2 dan anggota badan terasa sakit, nyilu. apa makanan yang kita ambil zatnya tidak dapat diterima badan sebab dinding usus kita terlalu berkerak tak dpt diserap ke dalam badan. kalau makan supplement ia hampir sia-sia dan buang duit.

apa yg perlu kita buat untuk atasinya?
kita perlukan bantuan pembersihan kolon. jika keadaan itu telah berlarutan puluhan tahun lamanya, adakah jika menjangka ia akan bersih dalam masa 2 hari? adakah kereta yang dah rosak teruk boleh jd baru kalau overhaul? jawapannya ia tak kan jadi terbaik, tetapi sekurang-kurangnya bertambah baik dari hari ke hari. kita perlukan sesuatu utk keluarkan sisa kotoran dalam usus kita jika mahu badan sihat, nutrisi dapat diserap dalam badan. ketika badan kita remaja memang tak kisah, tapi bila makin tua baru kita terasa sakitnya badan dan ketika itu dah susah nak baik pulih. Macam-macam cara boleh cuba untuk pembersihan kolon;
  • dapatkan ubat julap dari klinik
  • dapatkan julap jamu dari kedai-kedai
  • dapatkan pembersih kolon dari farmasi
  • DAPATKAN PEMBERSIH KOLON DARI PRODUK SHAKLEE YG SANGAT LEMBUT, TAK MEMULAS, DAN TIDAK CIRIT, MEMBERSIH SECARA BERTERUSAN. 

Apakah produk shaklee yang sangat best tu? anda boleh cuba amalkan herblax, alfalfa dan lecithin.
Herblax di amalkan seminggu 2-3 kali sahaja. atau 2 minggu pertama setiap malam utk proses detox. seterusnya kita kurangkan kekerapan kepada 2-3 kali seminggu. dan jika dah ok kita boleh amalkan seminggu sekali. sangat jimat wang, badan sihat dan boleh kulit dan badan pun segar. Sangat dianjurkan untuk kita pastikan nutrisi makanan yg kita ambil dpt diserap oleh badan, seterusnya badan kita dapat berfungsi dengan baik.




alfalfa dan lecithin sebagai fibre dan penggumpal lemak. lecithin bertindak untuk memecahkan lemak dalam makanan kita, diserap oleh alfalfa dan terus dibuang dari badan. Ia untuk kurangkan berat badan dan melawaskan pembuangan air besar. Anda akan merasai betapa indahnya di toilet sebab proses pembuangan akan berjalan dengan lancar dan tenang.




KESIMPULANNYA: Sila buat detox dulu sebelum kita amalkan apa-apa suppleent jika ada masalah sembelit. Supaya jimat wang, sihat tubuh badan,supplement berkesan dengan baik.

ok sampai sini dulu, saya sambung malam nanti pulak untuk kekurangan air dalam badan. :D stay tune!!

Nak daptkan Harga Hebat Produk Shaklee? Hubungi saya

Nama: Nurul Jannah Bt Sulaiman
ID : 877171  ( feel free guna ID saya utk buat belian atau daftar ahli )
sms@ whatsapp : 0195701403
email: jannahshoppe@gmail.com
FB : Nur Maawa
Page FB: Pretty Raudhah (Vitamin)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan